Kiemelt bejegyzés

Többé nem frissülő blog

Ez a blog többé nem frissül. Az új cikkek új helyen, a molnarcsaba.wordpress.com címen érhetők el.

2014. október 19.

2014 Nobel-díjasai

Megjelent a Magyar Nemzet 2014. október 18-i számában
Épp repülőn ültem, amikor bejelentették a díjat. Nem tudtam semmit, így nem is értettem, hogy a kiszállásnál miért vár a repülőtér egyik alkalmazottja egy nagy csokor virággal a kezében, és miért rendeltek nekem limuzint. Amikor bekapcsoltam a mobilomat, vagy százötven email és hetvenöt SMS zúdult rám. Próbáltam elérni a feleségem, de esélytelen volt - nyilatkozta Edvard Moser, közvetlenül az után, hogy nyilvánosságra hozták: ő, felesége, May-Britt Moser és John O'Keefe kapták az idei orvosi Nobel-díjat, méghozzá a tájékozódás agyi folyamatainak vizsgálatáért.
Tovább...